Puslapio lankymas

Numatoma
840

Jūsų IP:172.31.28.20

Atrodo, kad dar visai neseniai kaitino karšta vasaros saulė, plaukus kedeno šiltas pietų vėjas, o širdį džiugino ilgi vakarai...

Deja, taip jau yra, kad viskas turi pradžią ir pabaigą. Ne išimtis ir vasara - ji baigiasi, užleidžia vietą ne mažiau žavingam rudeniui. Ir net nespėji suprasti, kaip greitai medžiai pakeitė savo apdarus, pakelėse sunoko pirmieji šermukšniai ir suskambo pirmieji muzikos garsai, primenantys naujų mokslo metų pradžią konservatorijoje.

Sugrįžę po įspūdžių kupinų atostogų su klasės auklėtojomis ir bendraklasiais vienbalsiai nusprendėme mokslo metus pradėti kitaip, keliaudami į Rumšiškių Liaudies ir buities muziejų.

Gražią trečiadienio popietę visi nekantriai laukėme savo autobuso, kuris skelbė mūsų kelionės pradžią. Po kelių valandų mes jau buvome Rumšiškėse. Kelionės pradžioje gausus III A ir III B klasių būrys keletą valandų žvalgėmės po muziejaus erdves (pasiskirstę grupėmis). Vėliau, apsirūpinę gėrybėmis, sustojome pailsėti miške įkurtoje poilsiavietėje.

Nors viskam aplankyti ir pritrūko laiko, labiausiai įsiminė senasis Rumšiškių miestelis, kurio pastatai, atributai ir senos karietos leido laiku nusikelti keliasdešimt metų atgal. Didelį įspūdį paliko skirtingų regionų tradicijos, sodybų skirtumai, mūsų protėvių gebėjimai iš paprastų detalių sukurti kažką ypatingo, gražaus ir praktiško.

Namo grįžome pavargę nuo įspūdžių, bet pailsėję gamtoje nuo miesto triukšmo.